، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

آقا محمد طاهانفس مامان قلب بابایی

نظرات (6)

مامانيه نيكا
19 تیر 93 6:13
Ey janam hezar mashala cheghader nazeo khoshgele kheili doostesh daram fadaaaaaaaaash Mobarak bashe azizaaaaam
مامانی محمدحسن جون
19 تیر 93 12:25
طفلکی نی نی جونی ما که خیلی واسه ختنه پسرمون اذیت شدیم ایشالا گلپسر شما مشکلی نداشته باشه و زود زود خوب بشه
مهزاد مامان عرفان
20 تیر 93 14:31
عزیزم مبارکه. راحت شدین. ختنه عرفان مونده در 6 ماهگی که سوراخ قلبش بسته بشه و توی اتاق عمل بره و بخوابه و از درد هیچی نفهمه
مامی آرتین
26 تیر 93 10:52
ای جان خاله فداش بشه حتماخیلی دردکشیدی نه؟عب نداره عوضش مردشدی...بووووس
مامان فرهام
28 تیر 93 10:47
سلام ماشااله به این پسملی با نمک الهی زیر سایه پدر و مادر بزرگ بشه ... من با اجازه لینکتون کردم ... به ما هم سر بزنید لطفا
ستایش
3 مرداد 93 20:45
سلاممممممممممممممممممممم داداشی فداتشم من با این پسر خوشملت انشالله زیر سایه پدرو مادر بزرگ بشه .............دوستون دارم مراقب برادر زاده ی من باشیداااااااااااااااااااا...........داداشی مثل خودته هااااااااااا